Reklamebureauet hagbard rekvad - hvis du vil vælges
Glenten case

"Er du heldig, at få

Glenten?

CASE: Glenten

"Vi skal bruge en spokesperson




Udfordringen


Glenten har mange lokale konkurrenter, der slår på billig intropris.


KSå der skulle findes en måde, at differintiere os på, samt forklarer hvor vi kunne fortælle historien om foreningen Glenten. Og




Strategien

Strategien udvikles med baggrund i den Strategiske Cyklus, hvor hele virksomheden gennemgås på en workshop.


Kaspers egen historie er, at han har tabt utrolig mange kilo ved at følge sit eget program. Derudover er han uddannet til tænderne, med både en bachelor i ernæring og sundhed samt en kandidatgrad i idræt og sundhed. Den historie skal vi naturligvis bruge.


Med væksttilskud fik vi udarbejdet en strategi, hvor omdrejningspunktet var en YouTube-kanal. Kasper har i skrivende stund over 30 videoer, som bruges til undervisning og især til SEO. YouTube ejes nemlig af Google, og derfor placeres videoerne højt i søgninger.


Derudover eksekverer vi for den skarpe målgruppe, bestående af mænd over 30 år, via en gennemtænkt websiteløsning, hvor de nemt kan overskue handlingsforløb og resultater.


Vi er fuldt ud klar over, at vi skærer mange fra. Men der er kunder nok. Og når vi kommunikerer direkte til dem, så rammer det – og det virker. Af og til dukker der også kunder op, der ikke passer perfekt til målgruppen, men dem kan Kasper sagtens hjælpe alligevel.


Løsningen


"Hvis T-shirten skal stramme de rigtige steder"


Med en målgruppe bestående af mænd 35+, valgte vi at finde ud af, hvad der "tændte" dem. Det viste sig, at de fleste gerne ville i gang med træning, fordi de ønskede at tabe sig uden at gå på kompromis med god mad og vin.


Desuden havde de en lang betænkningstid fra beslutningen blev taget. Det brugte vi til at berolige dem med: "Bare rolig, vi starter først mandag", så de turde tage den første kontakt.


Løsningen blev samtidig "hvis T-shirten skal stramme de rigtige steder", fordi det kunne få dem til at besøge Kaspers website og se nærmere på hans metoder.



//Fun Fact


Opbygningen af coach og prospect er taget fra Sons of Anarchy tankegangen. Og klienten er prospect indtil målet er nået..


Se mere på www.kb-coaching.dk

STOL IKKE PÅ MIG.

HØR PÅ KUNDERNE

"Jeg kan ikke anbefale Peter godt nok. Jeg har aldrig arbejdet sammen med nogle som forstår gamet så godt. Prøv ham!!

 

Ole Stubbe

Salgsdirektør JVK Vinduer

"Det er fedt at opleve alle de gode ideer der kommer fra dig - og indrømmet, jeg havde aldrig selv tænkt de tanker.

Det har fået afgørende betydning for min forretnings vækst - og mega fedt at opleve den måde du binder tingene sammen i dit let overskuelige marketingshjul.

 

Jesper Dalhus

Jemac

"Din profil er usædvanlig, idet du både er dygtig til de kreative processer inden for print og digital – men tillige en super god købmand, der forstår at få max ud af marketinginvesteringen.

 

Jørgen Due Jensen

CEO Zederkof

"Peter reddede min forretning. Efter 7 år selv at have forsøgt at vækste min personlige træner forretning, tog tingene først virkelig fat efter et forløb hos Peter Rekvad.


Det er fedt, den måde Peter først sætter sig ind i alle aspekter af min virksomhed og min egen historie, og derefter skærer det hele ned til et let overskueligt marketinghjul, kommunikationsstrategi og de forskellige facetter af branding.

 

Kasper Balle

KB Coaching

Trstpilot | Reklamebureauet hagbard rekvad

VIL DU OGSÅ VÆLGES??

Så hør mere om strategisk storytelling og konceptudvikling


Kontakt Peter Rekvad

+45 20 40 76 19   |   peter@rekvad.dk