Reklamebureauet hagbard rekvad - hvis du vil vælges
Damgaard Gardiner case

GARDINER DER
PASSER

CASE: JANNE DAMGAARD GARDINER

"Som gardinstylist rådgiver jeg i valget af nye gardiner.


/Janne Damgaard

Udfordringen


Janne Damgaard Gardiner vil gerne differentiere sig fra gardinbusserne, hvor det oftest er mænd, der tilbyder en gratis opmåling og et uforpligtende tilbud på nye gardiner.


Der er desuden for få, der kender Janne Damgaard, og hun vil gerne øge kendskabet i Odense og Kerteminde, hvor hun finder sine kunder i dag.


Strategien

Strategien udvikles med baggrund i den Strategiske Cyklus, hvor hele virksomheden gennemgås på en workshop.


Da vi gennemgår forskningen, finder vi ud af, at vi kan bruge Jannes baggrund som hårstylist til at videreføre hende som stylingspecialist – nu indenfor gardiner. Men det handler stadig om personlighed og mode.


Budskabet blev forenklet, og derfor kan vi nu tilbyde gardiner, der passer. Ikke bare på mål – som konkurrenterne – men også i helheden.


TV2 Play blev valgt som medie på grund af dets høje kendskabsgrad, hvor vi kan segmentere efter alder, kommuner og interesser.


Derudover bruger Janne sin Facebook-profil, både som virksomhed og som privatperson, bl.a. i grupper, hvor hun har stor succes.


Desuden er websitet SEO-optimeret til at være omdrejningspunktet for opsamling af hjemmebesøg.


Løsningen


"Gardiner der passer. Når det passer dig."


Løsningen blev to-delt. Først fandt vi ud af, at Janne har været hårstylist i over 15 år, og derefter gik hun over til gardinbranchen. Derfor valgte vi at fokusere på styling fremfor opmåling (som alle konkurrenterne tilbyder).


Den gratis opmåling giver ingen reel værdi for kunden. Det er endda en nødvendighed for at afgive et tilbud at kende målene. Derfor valgte vi en blødere tilgang: en times GRATIS gardinstyling af hjemmet. Dette har en værdi for kunden, da en indretningskonsulent normalt tager betaling pr. time.


Derudover fandt vi på sloganet "Gardiner der passer". Herfra kan vi nemlig fortælle mange historier: Gardiner, der passer på mål. Gardiner, der passer til hjemmet, til stuen, til lyset, til mørket – og til drømmen.


//Fun Fact


Jannes barnebarn er med i filmen. Vi sendte det forbi TV2's juridiske afdeling for at sikre, at det var i orden at have børn med i tv-reklamen.


Vi fik godkendelse, da barnets deltagelse indgik naturligt i forhold til legen med gardiner.


Se mere om gardinstylist Janne Damgaard på

www.jannedamgaardgardiner.dk

STOL IKKE PÅ MIG.

HØR PÅ KUNDERNE

"Jeg kan ikke anbefale Peter godt nok. Jeg har aldrig arbejdet sammen med nogle som forstår gamet så godt. Prøv ham!!

 

Ole Stubbe

Salgsdirektør JVK Vinduer

"Det er fedt at opleve alle de gode ideer der kommer fra dig - og indrømmet, jeg havde aldrig selv tænkt de tanker.

Det har fået afgørende betydning for min forretnings vækst - og mega fedt at opleve den måde du binder tingene sammen i dit let overskuelige marketingshjul.

 

Jesper Dalhus

Jemac

"Din profil er usædvanlig, idet du både er dygtig til de kreative processer inden for print og digital – men tillige en super god købmand, der forstår at få max ud af marketinginvesteringen.

 

Jørgen Due Jensen

CEO Zederkof

"Peter reddede min forretning. Efter 7 år selv at have forsøgt at vækste min personlige træner forretning, tog tingene først virkelig fat efter et forløb hos Peter Rekvad.


Det er fedt, den måde Peter først sætter sig ind i alle aspekter af min virksomhed og min egen historie, og derefter skærer det hele ned til et let overskueligt marketinghjul, kommunikationsstrategi og de forskellige facetter af branding.

 

Kasper Balle

KB Coaching

Trstpilot | Reklamebureauet hagbard rekvad

VIL DU OGSÅ VÆLGES??

Så hør mere om strategisk storytelling og konceptudvikling


Kontakt Peter Rekvad

+45 20 40 76 19   |   peter@rekvad.dk